Tiedote Burrelplus.com -sivusto suljetaan

Hyvä asiakkaamme,

Iloksemme voimme ilmoittaa, että uusi Burrel-sovelluksemme on nyt saatavilla Apple iOS-laitteille ja myöhemmin tällä viikolla myös AndroidilleUusi Burrel-sovellus tuo mukanaan monia parannuksia ja uusia ominaisuuksia, joiden avulla teet Burrel-kameroiden käytöstä entistä helpompaa ja tehokkaampaa.

Valitettavasti uuden sovelluksen julkaisun yhteydessä joudumme hetkellisesti sulkemaan nykyisen burrelplus.com- internetsivustomme. Työskentelemme ahkerasti uuden sivuston parissa, mutta se ei valitettavasti valmistu sovelluksen julkaisun yhteyteen.

Mitä tämä tarkoittaa sinulle?

Nykyinen internetsivusto (burrelplus.com):

Suljetaan väliaikaisesti uuden sovelluksen julkaisun yhteydessä.

Uusi mobiilisovellus (Burrel):

Voit jatkaa Burrel-palvelun käyttöä uuden mobiilisovelluksen kautta heti sen julkaisusta lähtien.

Uusi internetsivusto:

On parhaillaan työn alla ja ilmoitamme sen avaamisesta erikseen heti, kun se on valmis käytettäväksi. Tämä tulee tapahtumaan vuoden 2024 loppuun mennessä.

Pahoittelemme mahdollisia haittoja, joita tämä palvelukatkos saattaa aiheuttaa, ja kiitämme kärsivällisyydestänne ja ymmärryksestänne tämän muutoksen aikana.

Toimi näin:

Lataa uusi mobiilisovellus:

Sovellus on saatavilla App Storesta heti ja Google Play -kaupasta julkaisupäivänä hakusanalla ”Burrel”. Huomioi, että uusi Burrel-sovellus on ladattavissa sovelluskaupasta vaiheittain. Jos sinulla on jo ennestään Burrel+ mobiilisovellus, voit päivittää sen ja saat uuden version käyttöösi.

Kirjaudu sisään:

Kirjaudu sisään käyttämällä samaa käyttäjätunnusta ja samaa kirjautumistapaa, joita käytit vanhalla burrelplus.com -sivustolla tai Burrel+ sovelluksessa. Jos siis käytit aiemmin esimerkiksi käyttäjätunnus-salasana -yhdistelmää, käytä tätä myös uudessa sovelluksessa. Näin kamerat siirtyvät automaattisesti. Tarvittaessa voit lisätä kamerat uuteen sovellukseen niiden Burrel ID:llä.

Jatka palvelun käyttöä:

Voit tarkastella ja hallita riistakamerakuvia sekä käyttää muita uusia ominaisuuksia suoraan sovelluksen kautta.

Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua, Burrel tekninen tuki on valmiina auttamaan sinua. Voit olla meihin yhteydessä täyttämällä tukipyynnön osoitteessa https://support.burrelcameras.com.

Kiitos ymmärryksestänne ja tuestanne.

Ystävällisin terveisin,

Burrel tiimi